نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با تعدادی از درجه‌داران
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 155
نویسنده : علی

 

در ادامه برپایی نشست‌های هم اندیشی فرمانده کل ارتش با اقشار مختلف آجا، امیر سرلشکر موسوی با درجه‌داران در حال آموزش مرکز آموزش پشتیبانی شهید امانی نزاجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، درجه داران مرکز تربیت و آموزش پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، چالش‌ها و مشکلات خود پرداختند.

امیر سرلشکر موسوی با استقبال از دیدگاه‌های مطرح شده در این دیدار، ضمن تبیین برخی از راهبردهای مورد نظر خود و تأکید بر تداوم برگزاری این نشست های تخصصی در رده های مختلف، استمرار آن را به عنوان یک فرهنگ اثرگذار در بین فرماندهان و کارکنان آجا امری مهم و ضروری دانست.

همچنین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشستی مشابه با دانشجویان دانشگاه عالی دفاع ملی(داعا) در مقطع دکتری دیدار کرد.

در این نشست دانشجویان به بیان نظرات و دیدگاه های خود در خصوص مسائل مختلف ارتش پرداختند و پاسخ های خود را از فرمانده کل ارتش دریافت کردند.




:: برچسب‌ها: آجا ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: